Meniu
Cos de cumparaturi

Politica de retur


1.     Retur produse


Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:


  • Se citesc Termenii și condițiile de mai jos pentru a afla cum și în ce condiții se pot returna produsele
  • Se completează formularul de retur
  • Se așteaptă să fiți contactat de un operator
  • Dacă s-a primit confirmarea că sunt îndeplinite condițiile de retur, atunci se poate trimite produsul/produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicate de colegi în răspunsul primit
  • După ce produsele returnate au ajuns la destinație și au fost verificate vei fi contactat/ă privind desfașurarea și finalizarea acestei proceduri


a.      Condiții retur produse


Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor mentionați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.


Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începand de la ziua iîn care intră în posesia fizică a produsului.


În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și contituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.


Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat.


Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.


Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării eGato.ro de către Client/Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.


b.     Excepții


Excepțiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):


  1. Licente software (din aceasta categorie fac parte și produsele ce dețin sisteme preinstalate)
  2. Produsele pentru îngrijire personală și sănătate, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igienă intimă și produsele pentru igiena dentară pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.
  3. Extensii de garanții etc.
  4. CD/DVD-uri desigilate
  5. Se pot returna anvelope, jante, produse de electrică auto, cele de întreținere & cosmetică auto dacă nu au fost folosite, însoțite de eticheta originală, nedeteriorată și celelalte elemente de identificare atașate
  6. Căști intraauriculare
  7. Saltelele, decorațiunile și obiectele textile se pot returna doar dacă sunt sigilate sau nu au fost îndepartate etichetele acestora
  8. Jucăriile pentru copii & bebe și produsele pentru gravide se pot returna doar sigilate
  9. Cărțile care prezintă urme de utilizare
  10. Produse de tip comandă specială, indiferent de categorie aduse în stoc în urma unei comenzi ferme din partea Clientului/Cumpărătorului sau a efectuarii plății în avans, nu pot fi returnate


În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată dupa evaluarea prejudiciilor aduse.


De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).


Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.


Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul primirii de la curier în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.


Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă s-au cumparat mai multe produse de același fel și se dorește returnarea tuturor trebuie să te asiguri ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.


Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuării contravalorii următoarelor produse acumulatori, baterii, încărcătoare, cartușe imprimantă, folii de protecție, etc., acestea se pot returna doar sigilate.


Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de către client.


1.     Retur produse


Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:


  • Se citesc Termenii și condițiile de mai jos pentru a afla cum și în ce condiții se pot returna produsele
  • Se completează formularul de retur
  • Se așteaptă să fiți contactat de un operator
  • Dacă s-a primit confirmarea că sunt îndeplinite condițiile de retur, atunci se poate trimite produsul/produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicate de colegi în răspunsul primit
  • După ce produsele returnate au ajuns la destinație și au fost verificate vei fi contactat/ă privind desfașurarea și finalizarea acestei proceduri


a.      Condiții retur produse


Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor mentionați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.


Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începand de la ziua iîn care intră în posesia fizică a produsului.


În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și contituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.


Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat.


Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.


Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării eGato.ro de către Client/Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.


b.     Excepții


Excepțiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):


  1. Licente software (din aceasta categorie fac parte și produsele ce dețin sisteme preinstalate)
  2. Produsele pentru îngrijire personală și sănătate, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igienă intimă și produsele pentru igiena dentară pot fi returnate doar dacă sunt sigilate.
  3. Extensii de garanții etc.
  4. CD/DVD-uri desigilate
  5. Se pot returna anvelope, jante, produse de electrică auto, cele de întreținere & cosmetică auto dacă nu au fost folosite, însoțite de eticheta originală, nedeteriorată și celelalte elemente de identificare atașate
  6. Căști intraauriculare
  7. Saltelele, decorațiunile și obiectele textile se pot returna doar dacă sunt sigilate sau nu au fost îndepartate etichetele acestora
  8. Jucăriile pentru copii & bebe și produsele pentru gravide se pot returna doar sigilate
  9. Cărțile care prezintă urme de utilizare
  10. Produse de tip comandă specială, indiferent de categorie aduse în stoc în urma unei comenzi ferme din partea Clientului/Cumpărătorului sau a efectuarii plății în avans, nu pot fi returnate


În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată dupa evaluarea prejudiciilor aduse.


De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).


Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură.


Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul primirii de la curier în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.


Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă s-au cumparat mai multe produse de același fel și se dorește returnarea tuturor trebuie să te asiguri ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.


Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuării contravalorii următoarelor produse acumulatori, baterii, încărcătoare, cartușe imprimantă, folii de protecție, etc., acestea se pot returna doar sigilate.


Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de către client.